קורס שיווק ומכירות מאפשר לבעל בית העסק את כל הכלים להצלחה. באמצעותו, ניתן להגיע לקהלי יעד רלוונטיים, להשביח את המכירות בעסק ולהפוך אותו לרווחי במיוחד ומבוקש לאין שעור. אם אתם מעוניינים לדעת כיצד להפוך את העסק שלכם למקום שעובד בשבילכם, ללא צורך במקור הכנסה נוסף בעתיד, במאמר שלפניכם תוכלו ללמוד כיצד להגשים זאת.
פתיחת העסק הראשונית – כך היא מתהווה
פתיחת עסק נעשית במתכונת של עוסק פטור, אלא אם הצהרתם בפני רשויות המס על הכנסות שאתם יודעים שיהיו לכם: אנשים שהודיעו שבכוונתם להיות לקוחות שלכם ולסחור אתכם בסכום חודשי ידוע מראש. במקרה וסכום זה עובר את סף המע”מ, העסק יהיה עסק מורשה שיחויב לשלם 17% מהכנסותיו מדי שנה כמס ערך מוסף. עוסק פטור, בשונה מעוסק מורשה, אינו משלם מע”מ ואם הוא נשאר פטור, עליו להצהיר בפני רשות המע”מ בכל שנה חדשה על הכנסותיו מהשנה הקודמת, שיעידו על כך. פתיחת העסק עצמה נעשית ברשות המיסים באופן עצמאי או דרך מייצג (יועץ מס או רואה חשבון).
התקדמות העסק בשלביו הראשונים
אחרי הנחיתה כעצמאיים, הגיעה העת ליישם את השלבים הראשונים בעסק. נלמד כיצד לייצר רשימת מכותבים ראשונית שתתחיל מהחברים ומהמקורבים שלכם, או פשוט מאנשים שכבר קנו מכם בעבר. משם, נלמד כיצד לפתח רשימה זו ולבנות עמודה ארוכה של מכותבים. באמצעות רשימת המכותבים הזו ניתן לממש כל קמפיין או פרויקט קידום, זאת במקום לבנות את הקהל על פי מנהלי המודעות בגוגל ובפייסבוק, שמסתמכים על גיל, מדינה ועיר, פרמטרים שלא מספיקים בשביל להגיע ללקוחות האמיתיים שלכם. רשימת מכותבים, במקום זאת, מאפשרת לאותן רשתות חברתיות למצוא לכם קהל דומה וכך להגיע בדיוק לחומר האנושי שאתם צריכים.
התקדמות העסק בשלביו המאוחרים
עסק וותיק צריך למצב את עצמו כעסק מייעץ ויודע דבר. במסגרת קורס שיווק ומכירות נלמד כיצד למצב את עצמנו ככאלה, ליצור מאמרי איכות, ליצור E-books איכותיים העוסקים בהדרכות אודות הנושאים בהם אתם עוסקים, ועוד. קורס שיווק ומכירות מלווה, לצד עסקים חדשים, גם עסקים ותיקים ומסייע להם להגיע לשלבים המאוחרים בפעילות שלהם, כך שייזכרו כמקורות הדרכה וידע, לצד עבודה פעילה במקצוע.