
על הקורס
תוכנית הלימודים הנה יישומית ופרקטית כוללת בין היתר את נושאי הלימוד הבאים:הכשרת המכירות:
תקשורת בינאישית- טכניקות ליצירת קרבה וכימיה עם סוגים שונים של אנשים מודל ההשפעה והשכנוע מיומנויות תשאול ואיתור צרכי לקוח הצגה אפקטיבית של תועלות המוצר ללקוח התמודדות עם התנגדויות למכירה טכניקות סגירה Upsale- תשאול לקוח לאיתור צרכים למוצרים נוספים שפת גוף אפקטיבית בעסקים, מכירות ושירות שפת הגוף בניהול משא ומתן שפת גוף ככלי ניהולי תדמיתיהכשרת השרות:
מודל חווית לקוח (Customer Experience) השפעת נותן השירות על שביעות רצון הלקוח תקשורת מילולית- שפת שירות סגנונות תקשורת- מתן שירות לסוגי לקוחות התמודדות עם לקוחות במצבי קונפליקט- לקוחות כועסים הערה: ייתכנו שינויים בתוכנית הלימודים.תעודת גמר
תעודת גמר תוענק למסיימי קורס מכירות מעשי.ספר במתנה לכל נרשם!


